hår

jag brukar ibland få frågan hur jag ser ut när jag inte har volumastrat, rufsat, tuperat mitt hår whatsoever. då brukar jag svara att jag helt enkelt ser ut som ett ägg. nå tänkte iaf visa en bild nu så ni kan sluta undra :)


så varsogod, the egg herself.


Såhär ser frisyren ut nuförtiden efter att ha gått loss med lite vax och spray.


volumaster hår som jag körde med för en tid sen (tog en helsikes tid att fixa)



så det om det.
personligen trivs jag bäst med uppklippt, ruffsigt hår, för tillfället alltså. Har en tendens att ändra mig allt som oftast.

Kommentarer
Postat av: Vira

sv: jag använder alltid primer innan jag lägger min ögonmakeup :) använder "Lumene beauty base"

puss!

2011-05-30 @ 06:28:49
URL: http://kandylandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0