hej!

speciellt madde ;)

min blogg liksom dog ut, motivationen försvann helt och hållet och dessutom spenderar jag inte alltför mycket tid på datorn längre. Jag ville ändå aldrig ta bort bloggen i hopp om att jag skulle få fnatt och börja  skriva igen så fingrarna glöder.

det har nog antagligen hänt really really much sen senast.. t.ex har jag flyttat till landet <3 igen, nämligen maxmo tillsammans med darling.
och vad mer? tja, jag har börjat vara i köket nu också på ABC, jag har min bil sönderplockad, jag sötsaksstrejkar en månad ( bara en vecka kvar!) och sådant..

jag kommer antagligen att skriva åtminstone ett inlägg till här nån dag, för jag fick en sådan uppenbarelse en natt när jag inte kunde sova.

men so long, ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0