sweet

Hm, det är sjukt tråkigt när ens darling är på kvällsskifte -.- Jag är liksom van att ha honom hemma, jag är van att ha någon hemma som hör på skitmusik (okej inte alltid :D), van att ha en hemma som sitter och drar massa skitstoryn och van att ha en hemma som bara jävlas med mig :)
Sen kommer han hem när jag sover och har åkt på jobb ren när jag kommer hem från skolan. Bleh
Nåväl lite andrum är ju bra också.
Kom btw på att T beställt fiber idag, sweeeeeeeeeeeet! Slipper äntligen mokkulan som bara jävlas hela tiden!


Immunologitenten känns inte alltför hopplös heller, vågar nästan hoppas på en tvåa denna gång!
Etiktenten på torsdag däremot förväntar jag mig ingenting annat än ett stort fett U :D

ääh nu blir det snart flum, håller på med för mycket nu! GONATT :) pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0