sovmorgon ++

Tog jag idag.. Ska skriva några rader innan jag sticker ti ABC och stänger. Uff skulle verkligen inte orka, blir så sent innan man är hem :/

Igår försov jag mig till jobbet, haha (därav plus nr.2 i rubriken). Min telefon hade slagit av, så inget alarm kom på. Chefen hade försökt ringa mig men kommit fram till att min telefon nog har slagit av, hon funderade t.o.m på att ringa T och ha honom att säga åt mig att komma i jobb :D Det konstiga var ju att även T's telefon slagit av, men hans telefon var typ fulladdad så förstår inte varför den slagit av?
Nåväl ingen skada skedd, hade ju butiksskift så det var lugnt! Lämnade längre på jobb istället.
Senare på kvällen kom Janet och Madde hit och vi åt tortillas, mm gott!

Förövrigt funderar jag på att shoppa upp halva nästa lön på kläder.. Blir galen när jag helt seriöst inte har någonting alls att ha på mig, samma kläder heela tiden. BLÄ!





Vad tkr ni föresten om hennes hem? jag skulle bli galen av att bo i ett sådant hus :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0