0304

Jag kan inte sluta skratta åt mitt dåliga blogguppdaterande fast jag tänker, jaa åtminstone varannan dag att jag ska uppdatera bloggen. Hah undrar varför det alltid lämnar?


Har iaf de senaste dagarna lidit av maginfluensa, fyfan säger jag bara! Får väl vilken människa som helst att gå sönder.. Nu har jag iaf varit spyfri i ett dygn och matlusten börjar sakta men säker komma tillbaka.. Fick just i mig en varm smörgås, vilket iaf är hemåt istället för de få skedar blåbärssoppa jag har livnärt mig på de senaste dagarna. Synd bara att jag är så jävla hungrig så jag dör snart :( Tänkte även testa min lycka och tävla om ett par Converse från brandsinfashion hos kandylandy.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0