efter gulis

såja, gulis var över, helt superduperkul :D idag var det mindre kul, beloppet på krapulakontot ökade med en dag. konstigt hur mycket jag har börjat lida av krapula sen jag flyttade till vasa. menhursomhaver hasade jag mig upp ur sängen i morse, och fick nästan börja dagen med att sjunga det snurrar i min skalle, för det gjorde det verkligen. for till skolan och trodde jag skulle dö periodvis. det gjorde ju inte saken bättre av att mina ben är helt vannsinnigt sjuka efter allt cyklande,springrundor, traskande på gulis igår o.s.v. men jag lever fortfarande och jag måste bara säga tummen upp för susannas fyllestoryn, trodde jag skulle gå sönder av skratt! cyklade sedan vingligt och slött hemåt, tog en powernap och efter det tillbringades följande 3 h med att göra klart mitt skolarbete om folkhälsolagen. snaaark. tog cykeln och for in till stan, påvägen dit mötte jag kix som hade sin gulis, jag köpte ett stekt ägg av dem för 5 cent och blev plötsligt bäst i vääääden! haha!
nu sitter jag hemma och har berättat om veckan åt min kära mor, hon har mest skrattat. imorgon är jag ledig, och det är jag resten av hälgen också. underbart! förutom att jag måste erkänna att jag saknar vasa redan. men snart är det söndag!

och nu kommer lite bilder från gårdagen.











tror btw jag borde putsa min lins eller objektiv eller vad det nu heter, alla bilder e ju helt suddiga ;o
men det var allt jag orkar bjuda på idag, hoppas ni har haft en toppendag!
































Kommentarer
Postat av: Sabrina

Jo, de gör dem :) & Jo du ryms nog i dem! Kan ta med dem till skolan om du vill?

2010-09-11 @ 09:22:02
URL: http://sabrinaannette.blogg.se/
Postat av: emmi

jo do sko kona ta me dem så får ja sii :)

2010-09-11 @ 11:00:57
Postat av: Sara

Nyansen på hårfärgen heter mörkblond o e nr 7. O he e märket L´oréal Paris Excellence creme. :)

2010-09-12 @ 14:56:49
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0