mest ingenting

alltså såhär trött på kvällarna har ja inte varit på gud vete när.. fullt upp hela dagarna! mycket att ta in i skolan och det finns mycket att göra och hitta på om kvällarna. men sover ju bara bättre då, skönt!

idag var jag med mina söta klasskompisar Cecilia och Ulrika på stan, sen kom jag hem och började städa i haha, högklackat! någon gång ska väl klackskohatande jag lära mig att stappla på de där skorna. okej det är snyggt med högklackat, men jag får helt sjukt ont i fötterna och ser alllmänt tokig ut i dessa verk. men en vacker dag.
sen for jag ut och springa, även denna sysselsättning ligger lågt på min saker jag tycker och göra lista, men jag ville bara ututut och röra på mig, och idag var det faktist riktigt skönt! sen umgicks jag me Victoria och Jannika en stund innan de stack till Ollis, jag dissade, min budget har liksom spruckit för lääänge sen.. konstigt hur duktig jag har blivit att bränna pengar på, ingenting?! okej denna månad har jag faktist haft en massa extra utgifter jag inte annars har, men ändå!

ääh nu ska jag dejta käraste john blund. najdinajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0