låt fantasin flöda

heh, eller nåt i den stilen. började skoldagen kl. 9.15 efter en lååång natt med sömn. känns bra att inte ha morkkis över att gå till skolan på en måndag, just nu känns det bara roligt. vi hade social och hälsovård idag igen, vi skulle hålla på till kl.16 , vi slutade kl.13
emmi kom hem, sov två timmar, och vaknade inte ett dugg piggare.
kom på att jag var hungrig och stekte grisfilebiffar med koskenlaskija ost. namnam.
sen skulle jag vara aktiv studernade. vi hade en hemuppgift om folkhälsolagen. ögonlocken blev tyngre och tyngre och efter en lång stund men ganska så kort stund så gav jag upp. jahapp vad göra nu nu tänkte fröken då?
funderade hårt på att sticka till simhallen men gav upp den tanken med eftersom jag fortfarande var helt slut. cyklade iväg till Janicas och fixade ögonbrynen, sen cyklade jag runt hela halva staden med slutdestination Strandgatan. satt där en lång stund (en lång stund påriktigt) och tänkte på allt eller inget. sätt mig någonstans där det finns vatten, ett hav,en sjö, en vik, vadsomhelst där det är blått vatten och vågorna kluckar och jag blir som förtrollad. all stress rinner av mig. tillsist kom jag på mig själv att sitta där, på gränsen till en tår i ögat. but why tänkte jag? satt en stund till och funderade vad jag tänkt på och det slog mig att jag saknade stället,personen, folket som jag tillbringade början av mitt sommarlov i/med. nämligen kaskö. blev jävligt sur på mig själv och orkade inte sitta där som en surpuppa, så jag trampade vidare och for till prisma. jag handlade öl för min kommande gulis på onsdag. det blir nog endast roligt. kom hem och kände för att inte göra ett skit. därmed basta.

men nu ska jag avsluta detta spännande blogginlägg. imorgon blir det ollis. tjohej puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0