klantemmi på g, again

tänkte bara informera er om mitt lilla snedsteg ikväll. skulle tvätta bort sminket, tog min tub med sminkborttagningsmedel och skulle börja tvätta, började tycka att det kändes kladdigt på kinderna och tittade mig i spegeln och började gapflabba åt mig själv, jag hade kinderna full med tandkräm :D fattadest bara att jag skulle ha lagt det i ögonen. fortsatte sen i vanlig ordning :)

har för övrigt haft en trevlig skoldag och kväll bakom mig :)
de va allt, gonatt sötnosar ♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, lyckat Emmi! :D



Ja ha int ens våga öppn andi boken ja ännu för an sijr faktiskt mega hemsk ut :P Men nan dag ska ja väl kanski ta me i kragan å skåda i an, kanski ;)

2010-09-24 @ 09:12:38
URL: http://sarahelisabeth.blogg.se/
Postat av: emmi

hehe javisst :D



ha byrja plöj ijinom an ja no, huhhu tonga saker måst ja sejj :D

2010-09-24 @ 11:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0