jeba

en känsla. inte lik en annan. en känsla som jag inte trodde existerade.
men vad vet jag.


idag är det fredag, och jag råkade liksom skita i att gå på eftermiddagsföreläsningen, tkr nog jag vet helt tillräckligt om droger och rusmedel redan. så nu har jag städat i lägenheten, diskat, packat väskan och tittat one tree hill, vilket sorgligt avsnitt, menade komma en tår mellan varven. jaa ja vet, det är bara en tv-serie, men en speciel sådan. helt underbar!

i onsdags var det kippis ja kulaus som gällde, för det var nämligen wasa by night och jag är härmed innehavare av en ful wbn tröja, men yeah wahtever, det var första gången jag var på wbn och det var funny!

igår hade jag lång skoldag, senare på kvällen spenderade jag lite quality time med Kix, inte en dag för tidigt skulle jag säga.

så smpningom blir det väl att hoppa i ärtan och köra hemåt.
xO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0