fröken sönder här hej

idag är en sån dag, då ja bara skulle vilja lägga mig ner och dö. idag är humöret verkligen på botten.
för att bara nämna några saker jag är irriterad på kan jag ju nämna tusen sidor att läsa och många idiotiska skoluppgifter, detta jävla regn och detta jävla väder, förkylningen som vägrar ge sig, brist på dans ; har liksom abstinens as hell kan säkert inte ens dansa mera, wannabe fjortisar, på att alla de jag tkr mest om inte finns här just nu utan långt borta, min rubbade puckade dygnsrytm (dötrött på kvällarna men somnar inte för 5 cent), och att jag känner mig som en egoistisk sur purken idiot för tillfället, men nångång ska det komma ut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0