dagenes wtf upplevelse

okej, idag när jag kom hem från besöket hos cindy stog min dörr till lägenheten öppen.. jag fick helt grym panik och tänkte NEEj jag har haft inbrott! jag sprang in i lägenheten och märkte till min stora förvåning att allt var precis som jag lämnat det när jag stack hemifrån.. alltså va? tänkte jag.. för jag lovar er, jag dubbelkollar alltid att jag har dörren ordentligt fast eftersom jag blivit småparanoid angående min ytterdörr som är en gammal trädörr med enligt mig sjäv inte så pålitligt lås.. så nu kan jag inte sluta fundera på hur dendär jävla dörren har kommit upp och jag kan heller inte sluta fundera på att inget är borta.. okej visserigen bor det endast jag och en till krappe i min trappuppgång men krappen i grannlägenheten hade ju kunnat stiga in och plocka åt sig vad han vill.. usch nej, får väl ringa min hyresvärd och önska mig ett bättre lås imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0