tråååkit

indeeeeeed.. fick ju inget besök idag heller.. :(
därför plågar jag er med denna..


1. Det första du tvättar i duschen?
håret

2. Gillar du kaffe?
ibland

3. Hur mår du just NU?
Trött och uttråkad, lite besviken kanske?


4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
rrrrrrrrrrrr

5. Berätta om din senaste dröm.
senaste drömmen jag minns är när jag låg på en luftmadrass i vattnet på rhodos och att vi hade en kriminell liga på besök hemhemma.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Neej!

7. Vad vill du ha just nu? 

Pengar i massor!

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
skulle inte tro det?

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?

Beror på glassen.

10. Använder du smileys?
joo

11. Har du träffat någon kändis? 
aarå

12. Gillar du keso?
helt ätbart!

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Armin van Buuren -  In And Out For Love

14. Hur många länder har du besökt? 
7 eller 8 tror jag?

15. Är dina föräldrar stränga?
nej, världens snällaste

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? 
jooooooo!

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? 
njä..

18. Brukar du hyra film? 
nej ser ingen vits med det

19. Var kommer du vara på lördag? 
åtm på abc

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? 
Nej, då satt jag i ett klassrum i skolan.

22. Vad åt du till lunch? 
typ nån kebabsås?

23. Har du lockigt hår? 
lite vågigt, mitt hår torkar aldrig likadant!

24. När grät du senast? 
last week?

25. Har du gått in i en vägg någon gång? 
ooja :)

26. Favoritårstid? 
Sommar & vinter.

27. Vem höll du senast i handen? 
:)

28. Sover du med TVn på? 
Nej

29. Tycker du att du är gammal? 
Jo faktist

30. Är du mörkrädd? 
näe, inte så värst.

31. Gillar du ditt liv just nu? 

aarå det är helt ok

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? 
säkert

33. Har du bra syn? 
Nej verkligen inte!

34. Var är dina föräldrar just nu? 

Hemma antagligen

35. Vad har du på dig just nu?
Mjukisbrallor, huppari, linne

36. Vad var det senaste du köpte? 
tops

37. Hatar du mer än 3 personer? 
näpps

38. Använder du sushipinnar? 
Nej


39. Äger du ett vapen? 
min knytnäve?

40. Gillar du ditt hår? 
oftast ja, men inte för tillfället!

42. Gillar du dig själv?
för det mesta, ja

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? 
båda två

44. Hur ofta använder du MSN? 
typ, ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0