på gång

jag tycker att cougar town är en fantastisk bra tv-serie

det luktar popcorn här i huset, tror min granne poppat popcorn och jag är snål heest

jag trodde inte att jag kunde change my mind inom loppet på några timmar men så kan det tydligen gå

idag har jag varit hemma, för att jag förra natten frös lika mycket som det är kallt i en frysbox, åtminstone

jag är också en glad skit för tillfället

har även lyckats åstadkomma min sämsta inlämningsuppgift ever. men så går det när man inte fattar uppgiften och läraren inte lyckas ge några desto tydligare instruktioner

jag saknar även för tillfället

jag har en vit vecka denna vecka..

.. och beslutsångest om jag ska gå på sitz eller ej nästa vecka

jag är för första gången inte riktigt nöjd efter mitt frissabesök, känns som att jag inte har något hår kvar.

och på tal om hår fick jag ett erbjudande om att medverka i en modeshow på köpmannamässan i november, jag skulle få mitt hår stylat och det skulle ingå någonslags koreografi. det vore nog jättekul men jag är väldigt rädd om mina längder som jag sparat.. men kanske man får ha några önskemål.

men nu orkar jag inte komma på mer. hejdå puss

Kommentarer
Postat av: Mia

Sv: joo hä lååtä bra! :D hä var eijn som vila sij på e nu fyri så men om int ho köper e så kan ja sej til! :) faktist så har int ja skåda på dömtee hårfölängninga nu på en stånd men va ja minns så va di no föståss liiti nöjt men int nu na övädrivit. ti kåsta jo 70 ege tå ja kööpt döm så ja vil ju int säli döm alltfö billit helldä. Hä er som 4 olika beta me hååri, eijn 5cm brejd, eijn 10cm brejd, eijn 15cm brejd å eijn 20cm brejd om int ja minns heilt feil :D å ti kombä liiti yvi tissan noo :D mins int rikti exakt :)

2010-10-06 @ 16:41:39
URL: http://meeea.blogg.se/
Postat av: e

okee hör åv de saan om it o köper e :)

2010-10-06 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0