just the way you are

Oh you know, you know, you know, Id never ask you to change, if perfect is what you're searching for, then just stay the same, so don't even bother asking, You know I say
When I see your face there's not a thing that I would change cause you're amazing just the way you are
And when you smile, the whole world stops and stares for a while cause you're amazing just the way you are


idag är jag trött tant. har lagat klart 2 skolarbeten och börjat på med ett, sen for jag på promenad och for även till halppis och handlade mapp,stans och hålstans för att fixa ordning och reda för mina skolsaker, så nu är det finally det. är ändå mest förundrad över hur fantastisk tacksam den rullstolsbundna människan blev i halppis när jag hjälpte denna. tänk vad små saker kan betyda mycket för vissa! skulle vara ganska fantastiskt om ens folk hade hälften av dendär tacksamheten.


men jag själv är fullständigt full av kärlek, synd bara att klockan är så mycket att jag inte kan dela med mig av detta till så värst många mer idag. förhoppningsvis sitter det i imorgon också :)

men nu sova och vänta på hälg!
gonatt alla sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0