hjälp

har ni någonsin upplevt något som ni har fått trauman av, och fått det botat?
kan ni isåfall ge råd och tips hur jag skall övervinna mina trauman och min rädsla?

fallet är så att jag har blivit helt sjukt rädd att återvända till min lägenhet nu efter gårdagens händelse eftersom jag är jätterädd för fåglar.
jag är rädd det ska hända på nytt och jag vill inte duscha i duschen mer eftersom jag vet att där har funnits både en död och en levande fågel.. blir helt enkelt spyfärdig och rädd bara jag tänker tanken att stå där i duschen..
sen har ju den levande fågeln flugit runt i hela lägenheten och det känns bara obehaglit.

de som inte har en sådanhär rädsla för t.ex fåglar sitter antagligen bara och skrattar åt mig nu och tycker jag är löjlig. men det är påriktigt förjävligt jobbigt för mig.. så ge mig råd om ni har..

Kommentarer
Postat av: pessicat

nej men fy va obehagligt! du får googla runt o kolla tips om hur man botar rädd-för-flygande-ting-i-min lägenehet-trauman? men vad hände med tipon? sitter den kvar där i ventilationen och sjunger eller har den hittat ut?



sv; http://roligaprylar.se ;)

2010-10-24 @ 05:04:11
URL: http://pezsi.blogg.se/
Postat av: emmi

jaa e va skitläskit! å ja som e så rädd fy fåglar dessutom :/



ja ringd åt hyresvärdin min å sa ja tråor ja har en fågel täär, så kåm e nåo najn gobb å släppt ut an som tur!



å jaa, på google finns väl he mesta? :) å tack fö länken ;)

2010-10-24 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0