boomboom

 
tror det har flippat på vanligt måndags vis
det flippade redan i skolan.
haha, vi började med anatomi idag, vi kollade på en norsk film om huden. jag bör tillägga att det under ganska många tillfällen slutade i skratt. vet ej men tanken var väl att man ska få in mera i hvudet om det är roligt. rolig, halvironisk och smått galen var filmen i alla fall, men undervisningsmaterial? nåja...  men iaf, heja norge!
sen dissade jag,ulla och poeten janssons frestelse och for och käkade subway och handlade karameller från filmtown så vi skulle orka höra på nästa föreläsning. 10 minuter före föreläsningen skulle börja fick vi veta att vi inte skulle vara nån föreläsning. där säger jag bara minuspoäng åt novia med deras dåliga info.

sen skulle jag träna, men bestämde att jag far typ på onsdag istället, för vi slutar före maten ons-fre.
städade lägenheten och svor åt min dumma dammsugare som inte vill suga för fem penni. sen ville jag ändå träna men var lat på samma gång, så jag började koreografera en dans och avslutade med lite muskelövningar.
efter det var jag hungrig. min middag fick därför bestå av karkki och coca-cola, för ja, jag var lat. nu borde jag sticka och handla innan jag får besök. men ja, jag är fortsättningsvis lat.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0