i'm not the answer for the questions that you still have

kort skoldag idag, hade endast anatomi på förmiddagen, vilket nog är alldeles tillräcklit med alla latinska termer och gud vete vad.. sjuk hals har jag fortfarande, och öronverk. ååh jag är så trött på att vara sjuk..


har ju också fått en beautiful blogger award av Miia (http://mariiasimons.blogspot.com/) :) nej jag har inte lärt mig hur man länkar på ett snyggt sätt .. :)
så nu ska jag försöka komma på 7 saker vilket inte är det lättaste enligt mig själv.

1. jag kollar alltid in folks ögonbryn.. vilken form de har, färg, är de välvårdade o.s.v och jag har absolutely no idea varför?

2. jag äter överhuvudtaget inte fisk. bara tonfisk om nu det kan räknas till fisk. tkr det är fruktansvärt äcklit och det gör mig spyfärdig.

3. jag är helt sjukt facinerad av tatueringar. tyvärr har jag fortfarande ingen själv.

4. rise against - savior är en av de få låtarna jag har lyssnat på i flera år utan att tröttna. still going very strong..

5. jag tycker inte om att dyka. men tycker nog om att simma..

6. jag beundrar Marinna Käcko av hela mitt hjärta och lite till. tack vare hennes förstålese, tillit och tålamod sitter jag fortfarande här med livet i behåll.

7. och eftersom jag inte kommer på något nu så kan jag bara berätta att vissa människor tycker jag är manlig för att jag är utbildad bilmekaniker, snusar, har lastbilskort, svär så inni helvete och ogillar shopping. men vad jag vet är jag fortfarande kvinna..? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0