prrprr

å måndagen den flyter på i vanlig takt.
var bara tvungen att göra nånting så for på en cykeltur.
eheheh vilken fantastisk ide emmi, verkligen superväder att cykla i..

är lite grinig på dig kära vinter, för att när du en gång kommer så kan du inte hållas på några minusgrader celcius så att man inte skulle behöva se detta eländiga slask!! paah

en annan sak som gör mig lite smågrinig är (ursäkta ordvalet) surfittor i butikskassorna! för det första, jobbar man inom kundbetjäning skall man ens försöka vara lite trevlig oberoende hur dålig dag man har, inte sitta och sura och fräsa åt kunderna och för det andra, pratar jag svenska, vill jag också ha betjäning på svenska, inte på finska! jo jag kan visserligen flytande finska men jag kräver ändå att man ska prata svenska med mig om jag så vill! sådeså!

sen vill inte mitt huvud sluta bråka med mig angående min frisyr, vet inte om jag ska fortsätta ha håret såhär


 alltså fortsättningsvis uppklippt

eller


 spara ut håret ungefär som där på bilden..

skulle vilja sätta hårförlängning i och är osäker om det skulle se bra ut med uppklippt hår..
risken med mig och inte uppklippt hår är endast den att jag ser ut som ett ägg med inte uppklippt hår..


sen har jag även min herreman att skylla på när det kommer till denhär låten som envist limmat sig fast på min hjärna,
septembers version av petters mikrofonkåt




det var nog allt för denna gång, xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0