sinnessjuk nästa

haha, jag är verkligen allt annat en duktig studerande för tillfället. efter mikrobiologin var jag så slut så jag skippade kultur i vården och stack hem för att powernäppa, 2 timmar senare var jag nästan som ny och bestämde mig för att bråka medd anatomin en stund. några 100 ord senare orkade jag inte mer och kände mig nästan sinnessjuk så nu gör jag allt för att slippa titta på pappren.
har varit ute på en iskall men välbehövlig promenad, och varit in till sale i hopp om att finna det jag har varit snål på hela dagen. problemet är bara det att jag inte vet vad jag är snål på. ut från sale kom jag med voila, wc-papper.. alltså nej, jag har fortfarande inte hittat det snåltanden suktar efter.

imorgon är det halarkramen, men tror nog jag får så lov att skippa det för att lära mig dendär förbannade anatomin tills fredagen + att jag borde kika lite på näringslära tills tenten på torsdag. älskade studieliv <3 NOT


nåja, tjolahopp tjolahej, nu ska jag återgå till pappren och känna mig äckligt pluggis igen en stund.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0