my favourite game

hann inte blogga igår. var alltför upptagen med att prata skit, dricka spetsad glögg och skratta åt youtubeklipp med Jonny och Sarah. sen var jag också väldigt upptagen med att leka med min nya telefon.

idag försov jag mig eftersom det tydligen inte var snooze inställt automatiskt på nya telefonen, men jag stressade och hann ändå. nåväl sen när jag kom till skolan hade vi tydligen ingen lektion nu på förmiddagen. damn alltså.

snart ska jag sticka till stan och luncha med kiika,cecci,jonny och valter. sen till skolan på em lektion, efter det ska jag till vasa sports club och lösa ut mitt träningskort, jag vann ett en veckas träningskort dit igår. vad jag blev lycklig, jag vinner ju aldrig något! nå sen ska jag träna och om jag hinner sticker jag tillbaka till skolan igen på spel/filmkväll. så blir väl rätt så fullt upp idag med.

Day 14 – What you wore today 
idag har jag på mig jeansleggings med nitar längs sidan, en hm topp och en kofta.
sen blir det ju förstås träningskläder och efter det lite bättre kläder igen.

ha det bäst! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0