mina fingrar luktar hese, bläh

har ett stooooooooort hemskt problem för tillfället..
haha nej inte riktit men ett pyttelitet, listan på bloggare jag följer börjar bli alltför lång nu.. att läsa allas bloggar tar helt enkelt upp för mycket quality time med nukkumatti.. men jag kan ju inte sluta läsa någons blogg heller, då hänger ja ju inte med lägre och måste läsa mer följande gång. ja hemska saker vilka problem.. :)

nu just hänger ett frågetecken i luften, halarinvigning eller ej imorgon? vad hindrar mig? jo anatomitenten på fredagsmorgon.. gaah

för övrigt bytte jag ut kvällens slöuskoutfit mot jeans å lite snyggare paita och stack iväg och rullade klot med bl.a Jonny och Sarah :) jag blev iaf inte sist, men det spelar egentligen ingen roll för mig, bara man har roligt och det hade jag :)

nåja, bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0