kära mjölk..

vill du gifta dig med mig?? åh vad mjölk kan vara gott!! förstår inte hur jag klarat mig utan denna dryck i så många år?
och jag har nog seriöst lite bloggasbtinens.

hälgen har varit en bra hälg, blev bara hemmafester med ostbricka, bra sällskap och pople involverade. skönt!
en annan sak som är skönt är att morgondagens mikrobiologi timme är inhiberad p.g.a lärares sjukdom!! ( okej inte för att jag inte skulle vara aktiv studernade, *host* och man får inte önska att någon är sjuk, men man blir ju bara så glad över att slippa mikrobiologi!) jag ska iaf städa.
är också glad över att det inte blir någon halarinvigning på torsdag eftersom jag för tillfället är riktigt trött på krogliv!  tror vi satsar på att sticka till filicia castle och vinna musicquiz igen ;)

och så kort om dagen : anatomi kl 9.15 med perfekt måndagströtthet, men jag börjar nog gilla min lärare mer nu.
efter lektionen sleva i sig mat och sen fixa seminarieuppgiften i vårdvetenskap, blir nog bra, har ju lyckats kirra en suverän grupp åt mig! kom hem, tittade klart wild target, rekommenderas! och sen the last song, rekommenderas! sen blev det ett besök hos Elins :)

nu tror jag att jag ska titta en till film, en komedi helst. the good guy tror jag det får bli.

hejdå sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0