juhu

okej nu har jag nog skrivit så många latinska termer så nu vill jag skriva lite svenska också..

Day 06 – Your day 

Dag 6 var alltså i lördags och min lördag var riktit bra, vaknade och var på strålande humör, vilket nog fortsatte hela dagen trots att det helt skitmycke folk ti abc och stressit as hell. kvällen fortsatte bara på bästa vis.

Day 07 – Your best friend 

jag har ingen bästa vän, jag har många som är så mycket bättre än alla andra, alla på sitt egna sätt! ni vet vem ni är <3

Day 08 – A moment

finns ju tusen, men ett som slog mig va känslan när man stod på scenen i yrkes i maj och blev klar bilmekaniker och student, det kändes så otroligt skönt och vilken lättnad! och stolt över mig själv var jag också. ett ögonblick jag inte glömmer på en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0