g r r

jag bara måste få ut min frustration nu.. tänker berätta precis hur det känns.

jag är så fruktansvärt trött på att ja tydligen aldrig aldrig räcker till.
det är ingen skillnad vad i helvte jag gör så är det inte tillräckligt bra. jag är tydligen inte tillräckligt bra.
jag försöker och försöker.
jag är så fruktansvärt trött på det att jag inte får nån respons heller.
jag är fortfarande människa, jag kan inte bara överallt och inte vara alla till lags.


just nu har jag bara lust och ta mitt pick och pack och ta med mig mina allra bästa jeppobor någonstans lååångt bort och stoppa upp allt annat någonstans där solen inte skiner.
ni är fortfarande bäst i världen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0