0304

hehe, som jag sa kunde jag ju inte lova en uppdatering varje dag. nu har jag pajjat en sjukling på huvudet nån dag så därmed sket sig uppdateringen. men nu kan ja ju ändå passa på och slänga in dag 3 och dag 4 när jag råkar ha ungefär såhääääääääääär lång matrast. dämn.

sen har jag ännu en blogaward kvar att göra men det tar vi senare :)


Day 03 – Your parents 
min mamma heter Pia och är världens bästa! hon är snäll, gullig och bra att prata med. hon är även en liten 157cm kort knäppis med inte alltför smarta funderingar alla gånger :) antar min korkade sida kommer därifrån? men nog är hon bara för bra för det! jag har även min mamma att tacka för när det kommer till mitt andra modersmål finska.

min pappa heter Ulf och är också världens bästa! han är snäll innerst inne men pappas och mina konversationer består till 2/3 endast av djävulskap, de gånger han får något sagt vill säga :) mitt pratande kommer inte från pappa iaf ;) pappa är en 192 cm lång flaggstång så mina 166 centimeter kommer inte från pappas gener iaf!

Day 04 – What you ate today 

idag har jag ätit en semla och en viilis till morgonmål, till lunch åt jag tonfiskpasta, sallad och bröd.
jag tvivlar på att jag kommer äta så mycket mer idag eftersom min svällda hals ungefär dödar mig, kanske yoghurt och annat kallt och flytande.

det var det. ikväll blir det kanske musicquiz? får se..


laterö :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0