ledig ledig ledig

nu ska jag väl ändå ha några rader att skriva.
är inne på semesterdag 4, eller 5 egentligen. har hunnit med jättemycket på dessa dagar.
tänker då inte skriva varenda sak jag gjort, men någonting iaf. lördag kväll t.ex blev en bra kväll enligt mig. drog kalasfylla i jeppo med de allra allra bästa!
på söndag insåg jag att jag hade ett blåmärke på nyckelbenet och dundervärk i foten. but why? ja det vet jag inte.
på måndag stack jag och jonna till vasa (och kix joinade oss i vasa) med paketbilen full med saker till min lägenhet. jag lovar er att min trappuppgång har riktiga killer trappor. h-u-j-e-d-a-m-e-j. vi for också på step up 3D, den var grym. skulle riktit bra kunna se den en gång till. har även handlat min sjuksköterskedräkt för en slutsumma på ett tresiffigt tal. den sved.
på tisdag vaknade jag 8 i onödan. trodde jag skulle till läkaren, men nej det visade sig vara följande tisdag jag skulle, för tant doktor var på semester.  nåväl, inte tog jag det så hårt utan kl 12.30 körde jag mot oravais och var nöjd då jag skulle till frissan. första jag får höra när jag kliver in var "hej vad gör du här?" för det visade ju sig att det var följande tisdag jag skulle till frissan. nämen hej senil och dement eller något? på kvällen for jag till kyrkvägen till hahtos och sorjonens crib. där fanns 4 grabbar från schweiz, det var, helt galet? men roligt :D
idag, har jag, tro det eller ej, jobbat. nej inte får man vara ledig ifred inte.. paaah. har även fått skrotteddy genom besiktningen med 3 anmärkningar, dock inga stora saker. jag har också besökt yrkes och försökt få tag i en kärring som tycks vara omöjlig att få tag i. tillsist tröttnade jag på att vänta och for och sade hej till bästaste gamla läraren Lassila och bil 3a. roligt att se dem :) har även varit till jeppo på tjejsnack, det var faktist riktigt kul!


för övrigt är jag grymt irriterad på en jävla människa för tillfället. en människa jag aldrig ens har ägnat en irritationstanke åt. för det har aldrig funnits en orsak, det har aldrig gått att vara irriterad på denna människa. men nu, nu är jag.
sen tycker jag att någon duktig tjej eller kille ska ta och göra en header åt mig. tack!
och sen är jag även lite confused. men varför, ja det tänker jag inte berätta.

äääh nu sova, imorgon blir det massör, titta på mina dansgruppers uppträdande och sen musicquiz.

shalong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0