no more

nu sitter jag här, och skriver troligen mitt sista blogginlägg på en stund. har nämligen inte orkat skaffa något internet till lägenheten, eftersom jag inte vet vad jag skall ta för internet. skulle inte orka med något jävla mokkula och ett "fast" internet är tydligen svindyrt i vasa.

igår blev det haparanda till slut endå, fast det såg ut att skita sig in i det sista. jag handlade hem ungefär halva ikea och halva snusgrossen och halva coop extra. och nöjd är jag, förutom att jag fortfarande saknar en garberob i lägenheten, vilket ger mig en ytterst bra orsak att ha min garberob på golvet, vilket jag brukar vara rätt bra på annars också..

när vi kom hem från haparanda for jag till jennys och teemus. innerst inne satt jag med gråten i halsen, alla mina älskade jeppobor lämnar här. jag åker iväg. okej, visserligen bara ca. 80 km härifrån, men ändå. klart det ska bli skönt att flytta, det kan jag inte säga emot, men jag kommer sakna dem så ootrooligt! de är som min egen familj <3

ikväll är det villaavslutning. kvällen skall spenderas i jeppo. vi ska äta tortillas, dricka och skuta raketer. det blir nog toppen!

men nu får det vara färdigbloggat! ha det bra och jag önskar alla som börjar någon skola på måndag lycka till! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0