en rubrik.

just nu känns det som att jag har alldeles för lite tid på mig och alldeles för mycket jag borde göra. jag menar, halå? vart tog mitt megalånga sommarlov vägen? har ju inte hunnit med någonting :( och har en massa folk jag skulle vilja träffa ännu innan jag sticker till vasa. på fredag åker vi väl antagligen till haparanda, ikea och snusgrossen och sånt. hoppas bara det blir av nudå.. sen lördag vet jag inte men det var tal om kokkola tror jag? söndag flyttar jag ;o och på måndag börjar skolan! men det är lugnt, jag ser faktist framemot att få börja i skolan i år..

nåväl, nu ska jag sticka in till stan och söka nya glasögon. låter jobbigt. ovh ikväll blir det spotlight.





och det spelar ingen roll, det kommer bara leda till något ont ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0