chillin'

har just badat bastu, har gjort ansiktmask,peeling, gjort hårinpackning å allt sådant. riktigt skönt.
ikväll blir det bara chill, film å chips :)

tänke tipsa om några produkter på samma gång som jag tycker väldigt mycket om och som jag tycker ni ska prova :)

avons planet spa dead sea minerals hårinpackning, gör håret helt underbart mjuk och jag tycker faktist den funkar, har inte alls så slitet hår mera.
avons Planet Spa dead sea minerals hårmask, gör håret helt underbart mjukt och jag tycker faktist att mitt hår inte alls är så värst slitet mera efter att jag börjat använda denna regelbundet.



Advance techniques serum för torra toppar. också denna funkar skitbra! speciellt åt dig som är blond. även denna från avon
.



värmeskydd från TREsemme´. även denna gör håret smidigt och jag tycker den har fungerat bra med tanke på hur mycket jag nöter med fön,plattång,locktång,volumaster..



Dumb Blonde från Bed Head, tigi. denna produkt är tänkt som sista finish, ger håret glans, och motverkar att håret blir statiskt.





African shea butter serie från avon. peelingen är andra från vänster. det är en s.k "sockerpeeling", vilket jag pesonligen tkr skrubbar bättre. och så doftar den ljuvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0